Van der Valk Hoorn

Check met een social-campagne hoeveel animo er is voor het nieuwe Live Cooking Lunch-concept, zodat het misschien ook landelijk geïntroduceerd kan worden.

Onze smaakvolle inzet voor

Van der Valk Hoorn

Of wij met een social-campagne konden testen of het nieuwe lunchconcept aanslaat bij het grote publiek? Dat is natuurlijk appeltje-eitje voor onze brixxers.

Het Live Cooking Lunchbuffet is nieuw bij Van der Valk. Tussen 12:00 en 14:00 uur kun je genieten van een toplunch die voor je ogen wordt bereid. Normaal is deze lunch te reserveren voor €19,50, maar met de speciale voucher wordt dat slechts €15. Van der Valk heeft Digital Brixx gevraagd te testen of dit concept aanslaat bij het grote publiek. En dat deed het.

Op de geoptimaliseerde landingspagina kon de voucher voor €4,50 korting per persoon aangevraagd worden. De campagne is een goed weekend lang zowel lokaal getarget als op mensen die onlangs nog hebben gereisd in de omgeving van Hoorn. Door deze inzet heeft Digital Brixx in 4 dagen tijd meer dan 1000 voucherdownloads weten te realiseren. De kans dat het concept landelijk wordt uitgerold is dan ook erg groot.

General manager Gert van der Valk van Van der Valk Hotel Hoorn is enthousiast: ‘Omdat het Live Cooking Lunchbuffet een nieuw concept is, wilden wij dit goed kenbaar maken in Hoorn en omstreken. Wij hebben Digital Brixx ingeschakeld voor het opzetten van een social-campagne. Binnen twee dagen hadden we al 670 leads verkregen, wat er uiteindelijk meer dan 1000 werden. Voor Van der Valk Hotel Hoorn een fantastisch resultaat. Wij zijn supertevreden over de goede service en zijn blij dat zij zo snel met ons konden schakelen.’