CRO

Een drukbezochte website is tof. Maar uiteindelijk gaat het om wat die bezoekers doen. En om ze zover te krijgen. Daar heeft CRO alles mee te maken. En daar hebben wij toevallig behoorlijk wat verstand van.

Conversie-optimalisatie

CRO is kort voor “conversion rate optimization”. Klinkt lekker moeilijk, nietwaar? Kort gezegd, betekent dit het optimaal inrichten van een website, op basis van gebruikersgegevens en data. Daarbij maken wij gebruik van onze eigen databases die wij continu aanvullen en verversen met nieuwe data. Een behoorlijk secuur en wetenschappelijk proces, wij houden niet van gokken.

Veel bezoekers op je site is leuk, het wordt pas écht leuk als je die bezoekers tot actie overhaalt. Want daar zit je winst. In conversie dus. In CRO.

Kleine verandering, grote impact

In de wereld van CRO kunnen kleine veranderingen die gering lijken het conversiepercentage met kleine percentages verhogen. Op de lange termijn maken deze kleine veranderingen een groot verschil voor de winstgevendheid van je bedrijf. Veel verkeer op je website is fantastisch, maar gecombineerd met CRO is het magisch. CRO verandert verkeer in leads of sales (conversies). Dit doen wij niet door giswerk, maar door een methodisch, wetenschappelijk en duidelijk testproces.