Data- & Tagmanagement

Dé winst van online marketing is de mogelijkheid te meten. Iedereen laat sporen achter, digitale kruimels. Wij volgen de kruimels op de voet.

Met al die data die je tegenwoordig tot je beschikking hebt, kom je ongelofelijk veel te weten. Maar daar houdt het niet op. De kunst is deze data op de juiste manier in te zetten. Niet alleen als informatiebron, maar vooral als vertrekpunt voor analyses en voorspellingen. Om vervolgens de klant op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Het resultaat: betere campagnes en optimale resultaten.

Data Collectie

Het is natuurlijk wel zaak die data op de juiste manier te verzamelen. Laat dat maar aan ons over! Uit de eigen website, apps, betaalde campagnes, in combinatie met de markt en de ontwikkelingen binnen sociale media verzamelen wij alle informatie voor een haarscherpe rapportage. Makkelijk te overzien dankzij onze interactieve dashboards. Zo houd jij je marketingvinger altijd aan de pols.

Data Science & Analytics

Natuurlijk gaat het niet om de data zelf. Het gaat om wat ze waard zijn. Wat we ermee te weten komen over bijvoorbeeld koopintentie, optimale media-inzet en de juiste match tussen klant en product. Om daar vervolgens weer handig op in te spelen. Zo tillen we je digitale marketing naar een hoger plan. Voor dat plan hebben we een plan van aanpak nodig. En dat plan begint bij een afspraak.